Oldalak


'Azután monda Tamásnak: 
Hozd ide a te ujjadat és nézd meg az én kezeimet;
 és hozd ide a te kezedet, és bocsássad az én oldalamba:
 és ne légy hitetlen, hanem hívő. 
És felele Tamás és monda néki: 'Én Uram és én Istenem!'   
Monda néki Jézus: 

'Mivelhogy láttál engem, Tamás, hittél: 
boldogok, a kik nem látnak és hisznek.'
János 20;27-29 


Ó Dicsőséges Szent Tamás, bánatod Jézus miatt akkora volt, hogy nem hitted el feltámadását, míg nem láthattad őt és nem érinthetted sebeit. De a te szereteted Jézus iránt oly nagy volt, hogy képes lettél életedet feláldozni érte. Kérünk tégedet, imádkozz érettünk, hogy meggyászolhassuk bűneinket, melyek Krisztus szenvedéseit okozták! Segíts nekünk abban, hogy magunkat az Ő szolgálatára átadjuk és elnyerjük a boldog kitüntető címet, melyet Jézus azoknak ígért, kik nem látnak és mégis hisznek. Amen.